zondag 18 augustus 2013

Die staat er gekleurd op

Mijn favoriete granny square,nu gemaakt met een haakkatoen die doorloopt in kleur.

Het makkelijke van deze katoen is dat je niet iedere keer een nieuwe kleur hoeft aan te hechten.
Van de gehaakte granny's heb ik een klein tasje gemaakt met een lang hengsel
   













Op de punten van de bovenste granny's heb ik een bloem gehaakt,de bloem is gemaakt naar een patroon van http://atelier-valerie.blogspot.nl/2013/04/gehaakte-rode-dahlia-bloem.html



3 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens handig zo,leuk kleurig tasje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een heleboel wol gekregen, zo ook deze bol. En laat ik nu ook met zo'n granny tas bezig zijn. Maar met deze leuke doorlopende kleur is die heel erg leuk. Wie weet ga ik hem ook maken! leuk idee, bedankt!
    creatievesien.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen