vrijdag 31 oktober 2014

Van AH naar ahaaaaaaaaaaaa

Boodschappen is een wederkerend proces en moet toch regelmatig even gebeuren.
Ik nam altijd al zelf een tasje mee want ik ben niet zo van de plastictasjes.
Nu heeft AH van die mooie stevige jute tassen die er niet uitzien maar wel heel handig zijn.
Die tassen kun je dus gewoon pimpen naar je eigen smaak.
Veel creatievelingen zijn me al voorgegaan dus ik kon niet achterblijven.

Dit is de ene kant, een combinatie van bliklipjes en haken in veel kleurtjes catania katoen 

De achterkant heb ik in dezelfde kleuren gehouden en ook in een combinatie van bliklipjes en haken, maar nu in 1 van mijn favorieten de granny square
En zo kan ik dus voortaan heel kleurig mijn boodschappen halen.

Hieronder even wat detailfoto's van de opbouw van de granny





Geen opmerkingen:

Een reactie posten